Kontakta Oss

 

 

MINZA Kundtjänst

Vi är här för att hjälpa dig! Nedan har Minza kundservice tagit fram och besvarat de mest vanliga frågorna. Tveka inte att mejla oss om du inte hittar svaret på just din fråga. Vårt kundserviceteam är redo att besvara din fråga inom 48 timmar (vardagar)!

Kontakta vår kundtjänst genom att fylla i kontaktformuläret nedan eller skicka iväg din fråga till hello@minza.se!

Adress: BOX 292, 791 27 FALUN

Samarbete?

Samarbeten? Mejla oss på collaborations@Minza.se! Om ett samarbete skulle vara aktuellt kommer vi att svara dig inom 48 timmar.

1. Jag har inte fått/tappat bort min faktura –  Kan ni skicka en ny?

Om du har tappat bort din faktura rekommenderar vi dig att kontakta Collector. Collector AB tillhandahåller all vår fakturering och kan även hjälpa dig vidare med övriga fakturafrågor.

E-post: info@collectorbank.se. Collectors kundtjänst: +46 (0)10-161 00 00

Du är självklart välkommen att kontakta oss om du är osäker eller har andra frågor.

2. Jag har inte kvar retursedeln – Hur gör jag? 

Om du inte har kvar retursedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst nedan. Vår kundtjänst kommer att skicka dig en ny retursedel via e-post som du kan skriva ut och använda.

Vid retur debiterar vi dig returportot på 79 kronor när vi tar emot och hanterar din retur.

3. Har min retur kommit in? 

Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss så hjälper vi dig.

 

 

Vad kostar frakten?

Frakten inom Sverige kostar alltid 65 kronor.

Hur lång är leveranstiden?

Normalt sker leveransen inom ett par arbetsdagar (Måndag-Fredag). Beräknad leveranstid för varor som finns i lager framgår i orderbekräftelsen, kassan och startsidan.

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Tyvärr är en ändring och avbeställning inte möjlig efter det att din beställning gått igenom. Anledningen är att din beställning behandlas direkt och går ut till plockning.

Hur kan jag returnera en vara?

RETURER: Gör såhär vid retur: 1. Fyll i retursedeln som vi skickat med i ditt paket. 2. Packa ner dina varor tillsammans med returblanketten. Använd helst samma påse/låda som vi skickat dina varor i. 3. Klistra returetiketten över den gamla etiketten på påsen/lådan. 4. Lämna in ditt paket hos ditt närmaste postombud. Spara ditt inlämningskvitto. 5. Klart! Nu väntar vår returavdelning på att din retur ska inkomma. Så fort vår returavdelning mottagit och hanterat din retur skickar vi dig en returbekräftelse via mejl. Vi kommer debitera dig returportot på 79 kronor när vi tar emot ditt paket.

Hur kan jag byta en vara?

Vid byte av storlek fyll i retursedeln som vi skickat med i ditt paket och skriv där vilken storlek som du önskar att byta till under rutan “BYTE TILL STORLEK”. Vid byte debiteras inte returporto.

Min faktura är felaktig – hur gör jag?

Kontakta Lindorffs kundtjänst hjälper dig gärna i alla frågor som rör din faktura eller delbetalning. Kontakta oss via e-post bill@lindorff.se eller via telefon på 0771-409230, måndag – fredag kl. 08:00-17:00.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

När vi har mottagit din beställning kommer vi att skicka dig en bekräftelse till din e-postadress. Var alltid noga med att kontrollera att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Om du inte har fått din orderbekräftelse mejlat till dig inom 3 arbetsdagar, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Jag vill bevaka en slutsåld produkt – Hur gör jag?

För att bevaka en slutsåld produkt klicka på “Tillfälligt slut, bevaka din storlek här” på produktsidan. Ange ditt namn och e-postadress och klicka sedan på “skicka”. Du kommer att få ett e-postmeddelande skickat till dig så fort den produkt som du bevakat är åter på lager igen!

Har ni några fysiska butiker?

Tyvärr har vi inga fysiska butiker. Vi finns endast online! Det innebär att du kan handla på www.minza.se 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan från hela världen.